Tuesday 30 April 2013

Kelly Brook sërish femra më seksi e Britanisë


image

Tabloidi britanik The Sun, ka zgjedhur femrën më seksi në ishull. Kjo është britanikja, Kelly Brook, e cila ka marrë 43 000 vota si femra më seksi në Britani të Madhe.


Beteja për bukuroshen më të mirë britanike ishte e madhe, por jo edhe befasuese sidomos për Kelly që ka famë të madhe në këtë vend. Më poshtë po sjellim pesë britanikët më seksi të zgjedhura nga The Sun.


 


1. Kelly Brook


Emri i plotë: Kelly Ann Parsons


Mosha: 33.


Vendi i lindjes: Rochester, Kent.


Profesioni: Modele, aktore, prezantuese në TV.


E bukur dhe glamuroze – nuk është çudi që Kelly është kurorëzuar si femra më seksi në Britani. “Faleminderit shumë, të gjithë lexuesve të The Sun që me votuan. Jam shumë mirënjohëse për këtë”, ka thënë Kelly, e cila është kthyer si kapitene e skuadrës në “Celebrity Juice”.


 


2. Kate Beckinsale


Emri i plotë: Kathrin Romany Beckinsale.


 


Mosha: 39.


 


Vendi i lindjes: Finsbury Park, Londër veriore.


 


Profesioni: Aktore:


 


Trëndafili anglez, Kate, u bë një femër seksi e Hollywoodit pasi që luajti në filmin për Luftën e Dytë Botërore, “Pearl Harbor”. Londinezja me dukje modeste dhe lëkurë porcelani bëri një rol perfekt të Emmas – përderisa ajo po luan një rol seksi me kostum maceje në filmin “Vampire Death Dealer Selene”, në një prodhim të Underworld.


 


3. Michelle Keegan


 


Emri i plotë: Michelle Keegan.


 


Mosha: 25.


 


Vendi i lindjes: Stockport, Gtr Manchester.


 


Profesioni: Aktore


 


Zogëza e serialeve është bërë e njohur sidomos me rolin e Tina McIntyure në serialin Corrie. Dukja e saj e zjarrtë dhe figura fabuloze e saj e bën atë njërën prej femrave më seksi në Britani sa i përket paraqitjes në seriale ku ajo ka marrë katër çmime për këtë nga nga BSA. Por, një lajm i keq për adhuruesit e serialeve – sepse Michelle po e lë serialin “Street” vitin e ardhshëm.


 


4. Rosie Jones


 


Emri i vërtetë: Rosie Jones.


 


Mosha: 22.


 


Vendi i lindjes: Sunbury-on-Thames, Surrey.


 


Profesioni: Modele.


 


E bukura Rosie e përshkruan punën e saj si “një ëndërr”. Është e favorizuara e faqes 3 në The Sun (faqe ku dalin femra nudo) përderisa ka fituar me mijëra funta nga “Help of the Heroes” këtë vit.


 


5. Keeley Hazell


 


Emri i plotë: Keeley Rebecca Hazell.


 


Mosha: 26.


 


Vendi i lindjes: Lewisham, Londër jugore.


 


Profesioni: Modele/aktore.


 


Qëkurse fitoj në konkursin e The Sun si “Page 3 Idol” në vitin 2004, Keeley është njëra prej vajzave që më së shumti ka fituar famë nga kjo gjë.


 


 






Kelly Brook sërish femra më seksi e Britanisë

No comments:

Post a Comment